duminică, 10 iulie 2011

Vindecare, credinta, minune !


Evanghelia de azi imi este tare draga.   
 
"Pe cand intra Iisus in Capernaum, s-a apropiat de El un sutas, rugandu-L si zicand: 
Doamne, sluga mea zace in casa, slabanog, cumplit chinuindu-se. 
Si i-a zis Iisus: Venind, il voi vindeca. 
Dar sutasul, raspunzand, i-a zis: 
Doamne, nu sunt vrednic sa intri sub acoperisul meu, ci numai zi cu cuvantul si se va vindeca sluga mea. Ca si eu sunt om sub stapanirea altora si am sub mine ostasi si-i spun acestuia: Du-te, si se duce; si celuilalt: Vino, si vine; si slugii mele: Fa aceasta, si face. 
Auzind acestea, Iisus s-a minunat si a zis celor ce veneau dupa El: 
Adevarat graiesc voua: Nici in Israel n-am gasit atata credinta, si zic voua ca multi de la rasarit si de la apus vor veni si vor sta la masa cu Avraam, cu Isaac si cu Iacov in imparatia cerurilor. Iar fiii imparatiei vor fi aruncati in intunericul cel mai din afara; acolo va fi plangerea si scrasnirea dintilor. Si a zis Iisus sutasului: Du-te, fie tie dupa cum ai crezut. 
Si s-a insanatosit sluga lui in ceasul acela".
Vindecarea slugii sutasului - Evanghelia credintei (Matei 8, 5-13)

Exista un proverb rusesc care spune ca daca ai pierdut bogatia inseamna ca, de fapt, nu ai pierdut nimic. Daca ai pierdut sanatatea, ai pierdut jumatate din ce puteai sa pierzi, iar daca ai pierdut credinta in Dumnezeu, inseamna ca ai pierdut totul, (ne spune parintele Ambrozie).

Nu sunt vrednica sa scriu mai mult. Pot doar sa ma rog:
"Draga sutasule, mijloceste si pentru mine, sluga bolnava! Acum sunt bolnav din pricina patimilor. Rugandu-te tu pentru mine, ma voi vindeca sigur. Maladia sufletului meu m-a cuprins chiar cand mi se parea ca trupul inflorea. Dar nu in gradina Domnului, ci in spinii urii. Si spinii cresc. Acum sangerez, dar stiu ca pentru credinta ta, eu voi fi vindecat. Asta nu inseamna ca nu trebuie doar sa iti cersesc mila si atat. Stiu ce am de facut, doar sa vreau sa fac."

Sursa: aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu